2015 新搞作

新一年第一篇 blog,決定搞搞新意思。

嚟個 blog 寫左差唔多 8 年,都未試過用廣東話寫文,今次,試下,港式中英夾雜嘅廣東話。

一般嚟講,只會平時響 Whatsapp 之類嘅 messages 先至會寫廣東話,成篇文咁寫都係第一次。

其實近年報紙上面都已經有啲專欄作者用廣東話寫文章,睇就唔覺,但宜家自己寫左只係 100 字度,已經覺得有啲怪怪咁。

我手寫我心就話啫,我手寫我口,原來「笨」唔係想象中咁容易。

中文就係咁鬼麻煩,我惗除左北京話,基本上所有中國方言(或者語言)都係口講一套手寫另一套嘅。有啲話哩,直頭寫唔出添。夾硬寫個音出嚟連自己人都未必睇得明,更咪話其他省嘅人啦,完全火星文,估都無得估。

廣東話感覺上應該照計仲可以估到啲,如果你,我親愛的讀者,睇唔明得晒嚟篇文嘅話,我都無計。

下一篇,就會𨍭返正常。

2 thoughts on “2015 新搞作

Leave a Reply

